Bejelentkezés

Ha elfelejtette a jelszavát, ide kattinva kérhet újat.
Mégse

Regisztráció

Regisztrált már nálunk? Ha igen, ide kattintva bejelentkezhet!
Mégse
Tökéletes tisztaság mérgek nélkül KataBoltja.hu logó
Regisztráció Kosár
Rendelésedet 990 Ft-ért szállítjuk, 11.900 Ft felett ingyenes a szállítás.

Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Kataboltja webáruházat üzemeltető Hybile Labs Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (székhelye: 6000 Kecskemét, Fagyöngy u. 35.; cégjegyzékszáma: 03 09 129103; adószáma: 25408591-2-03 ; email elérhetőség: ugyfelszolgalat@kataboltja.hu, telefonszám: (+36) 30 939 9798; továbbiakban: Szolgáltató) és a Hybile Labs Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. által a Kataboltja webáruházban (továbbiakban webáruház) nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.kataboltja.hu weboldalon található elektronikus webáruházban, a webáruházon keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között a szerződésben leírt módokon jön létre.

1.2. A Kataboltja webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A Kataboltja webáruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon érvényesen és sikeresen valós adatait megadva érvényes megrendelést ad le, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1.4. A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre levélben, telefonon, telefaxon és elektronikus levélben(e-mailben) van lehetőség. A Felek közötti szerződés az áru megvásárlása, az áru ellenértékének kifizetése során jön létre. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 8 évig megőrzi.

1.5 A Kataboltja webáruház üzemeltetését, a kiskereskedelmi tevékenységet a Hybile Labs Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. végzi. Az üzemeltető elérhetőségei:

Székhely: 6000 Kecskemét, Fagyöngy u. 35
Levelezési cím: 6000 Kecskemét, Fagyöngy u. 35
Adószám: 25408591-2-03
Cégjegyzékszám: 03 09 129103, bejegyezte a Kecskeméti Törvényszék Cégbírósága
Bankszámlaszám: 10404027-50526783-55851000, K&H
Nemzetközi utaláshoz szükséges azonosítók:
IBAN: HU09 1040 4027 5052 6783 5585 1000
SWIFT: OKHBHUHB
Online elérhetőség: info@kataboltja.hu
Telefonos elérhetőség: +36 30 939 9798 (munkanapokon 9-től 17-ig)

1.6 A Kataboltja webáruház ügyfélszolgálata elérhetőségei az alábbiak:

Ügyfélszolgálat címe: 6000 Kecskemét, Fagyöngy u. 35
Ügyfélszolgálat nyitva tartása: hétfőtől péntekig 10.00-15.00 között
Telefonszám: (+36) 30 939 9798
E-mail: ugyfelszolgalat@kataboltja.hu, kataboltja01@gmail.com

1.7 A Kataboltja webáruház tárhelyszolgáltatója

Cégnév: MAGEX Solutions Kft.
Székhely: 1133 Budapest, Váci út. 76
Online elérhetőség: info@magex.hu

2. Regisztráció, megrendelés

2.1 A Kataboltja webshopban a vásárláshoz minden esetben érvényes regisztráció szükséges, de a vásárlás folyamata regisztráció nélkül is elkezdhető. Minden látogatónak, felhasználónak lehetősége van előzetesen regisztrálni és saját profil létrehozásával megkönnyíteni a vásárlási folyamatot. A regisztrációt követően a vásárlói profil lehetőséget ad a webáruház egyéb kényelmi funkcióinak az elérésére és igénybevételére is, többek között a későbbi vásárlásoknál nem kell újfennt a különböző szükséges adatokat újra begépelni..

2.2 A látogatóknak, vásárlóknak a jobb felső sarokban található "Regisztráció" menüpontra kattintva van lehetősége regisztrálni, ahol a következő adatok megadására van kötelezően szükség: e-mail cím, jelszó illetve ugyanitt kerülhet sor a kötelezően elfogadandó Általános Felhasználói Feltételek és az Adatvédelmi Elvek elfogadására.
A regisztráció elküldése után a rendszer a megadott email címre egy megerősítő emailt fog küldeni, amiben található linkre kattintva lehet a felhasználói fiókot, a regisztrációt aktiválni.

2.3 A felhasználó az oldalba való sikeres belépés után a jobb felső sarokban található "Profilod"  menüpontra kattintva éri el felhasználói fiókját, amelyben aztán tetszőlegesen szerkeszthetővé válnak a regisztrációkor megadott regisztrációs adatok, illetve ugyanitt van lehetőség az adatok módosítására, újabb adatok felvételére, a vásárlást és a kiszállítást megkönnyítő adatok felvitelére.

A profiladatok módosítása után a rendszer a megadott email címre egy értesítő emailt fog küldeni a változtatásokkal.

Elfelejtett jelszó esetén a "Belépés" menüpontban az elfeljtett jelszó szakaszban lehet az ott található linkre kattintva új jelszót igényelni. Itt meg kell adni a regisztrációkor használt e-mail címet és a rendszer haladéktalanul megküldi az új jelszót a megadott e-mail címre, amivel azután már be lehet jelentkezni a webáruházba.

2.4 A felhasználó fiókját és adatait a "Profilod" menüpontban a "PROFIL TÖRLÉSE" gombra kattintva lehet kezdeményezni. Ebben az esetben a rendszer adminisztrátorai a törlésre vonatkozó ígény beérkezését követően haladéktalanul a vonatkozó adatokat, a felhasználó profiljában található személyes és egyéb adatokat véglegesen és visszavonhatatlanul törölni fogják a webáruház rendszeréből.
A webshop vásárlóinak, a konkrét vásárlásoknak az adatait a Számviteli törvény és Adatvédelmi elveink szerint a törvényben meghatározott ideig őrizzük meg.
A felhasználói adatok törlésével párhuzamosan a rendszer a felhasználó megadott email címére az adatok és a fiók törléséről egy értesítést küld a felhasználónak.

2.5 A Kataboltja webshopban az egyes termék(ek) mellett minden esetben megtalálhatóak a vásárlói döntéshez szükséges alapvető adatok, információk, a termék ára, a műszaki paraméterek és a termék fotója is. A kiválasztott termékek mellett található zöld KOSÁR gombra kattintva a kiválasztott terméket a kívánt mennyiségben a webáruház virtuális kosarába lehet helyezni. A kosárba tetszőleges termék helyezhető el.

2.6 A kiválasztott termék(ek) kosárba helyezését követően a kosár tartalma a menüsorban található kosárra kattintva érhető el. Itt módosítható a termékek darabszáma, illetve törölhetőek a kosárban lévő tételek.

2.7 A kosár termékeinek megrendeléséhez az „TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ” gombot megnyomva juthatunk el, ahol a megrendelő adatait, fizetés módját (utánvét/előre utalás és fizetés) és a szállítás mikéntjét illetve a szállítási címadatokat, számlázási adatokat lehet beállítani.
Itt van lehetőség a megjegyzés ablakban további információkat, kiegészítéseket, kéréseket(pl. kit milyen telefonszámon hívjon a futár, mikor tudja a vevő átvenni a terméket, stb.) mellékelni a megrendeléshez. Az adatok természetesen módosíthatóak, az esetleges gépelési hibák a megfelelő mezőre kattintással javíthatóak.
Ugyanitt van lehetőség a webáruház hírlevelére, termékértesítőjéra felíratkozni.
Ha mindent rendben találunk, a megrendelés jóváhagyásához a „RENDELÉS ELLENŐRZÉSE” gombbal juthatunk, amely lépés után a webáruház összefoglalja a megrendelés összes adatát. Ezt követően a "RENDELÉS ELKÜLDÉSE" gombra kattintva lezárható a megrendelés, míg a "VISSZA" gombra kattintva módosíthatjuk a megrendelés paramétereit.

2.8 A megrendelés megtörténtét követően a webáruház a vevő e-mail címére egy elektronikus visszaigazloást küld a megrendelés részletes adataival.

2.9 A vásárlás, a szerződéskötés a megrendelt termékek ellenértékének kifizetésekor jön létre, tehát személyes átvétel esetén a termék(ek) árának megfizetésekor, banki átutaláskor a pénzösszeg a webáruház bankszámlájára való érkezésekor illetve utánvétel esetén az utánvét összege a futárnak való átadásakor.

2.10 Ügyfélszolgálatunk Munkatársai az ugyfelszolgalat@kataboltja.hu címen, illetve munkaidőben a (06) 30 939 9798-es telefonszámon készséggel állnak vásárlóink segítségére a megrendelések részleteivel kapcsolatban.

3. Fizetési módok, fizetési feltételek és a kiszállítás

3.1 A megrendelt termék(ek) ellenértékének kiegyenlítésére két lehetőség kínálkozik a webáruházban:

Vevőink a megrendelt termékek árát és az esetleges szállítási költségek ellenértékét banki átutalással, előreutalással is kifizethetik webáruházunk számára. A fizetendő összeget a megrendelést követően kérjük bankszámlaszámunkra: 10404027-50526783-55851000 átutalni. Az összeg beérkezését követően a futárszolgálat szállítja ki a termékeket vevőinknek.
Az átutaláshoz szükséges adatokat(megrendelés száma, számlaszám, megrendelt termék adatok) a megrendelés webáruházban történő lezárását követően automatikusan elküldött email visszaigazolás részletesen tartalmazza.

Utánvéttel történő fizetés esetén a megrendelést követően a házhozszállításkor a futárnak a termékcsomag átvételét követően helyben kell készpénzben kiegyenlíteni a termék árát.

3.2 A megrendelt termék(ek) átvételére házhozszállítás esetén a futárcéggel történő kiszállítás keretében van lehetőség.

3.3. A megrendelt termékek kiszállítását/házhoz szállítását a KataBoltja webáruház üzemeltetője a Hybile Labs Kft. megbízásából a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. futár cég végzi, amely cég a megrendelést követően a megrendeléskor megadott szállítási címen két alkalommal megpróbálja a kézbesítést teljesíteni.

3.4 A webáruházban megvásárolható termékeinket védő csomagolásban szállítjuk megrendelőinknek, termékcsomagjainkat magyarországi, romániai és szlovákiai szállítási címekre szállítjuk normál és utánvételes konstrukcióban.

3,5 Szállítási költségek Magyarországra történő szállítás esetén az alábbiak:
Utánvétes szállításkor 9,900 Ft értékhatár alatt bruttó 1,290 Ft, míg 9,900 Ft értékhatár felett bruttó 300 Ft-ba kerül a kiszállítás, amely költség a szállítás és az utánvét minden költségét tartalmazza.
Előreutalás esetén 9,900 Ft értékhatár alatt bruttó 990 Ft, míg 9,900 Ft értékhatár felett ingyenes a kiszállítás, amely költség a szállítás minden költségét tartalmazza.

3.6 Szállítási költségek Romániába történő szállítás esetén az alábbiak:
Romániai szállítási címre utánvéttel történő szállításra nincsen lehetőség.
Előreutalás esetén egységesen bruttó 2,032 Ft a kiszállítás költsége, amely költség a szállítás minden költségét tartalmazza.

3.7 Szállítási költségek Szlovákiába történő szállítás esetén az alábbiak:
Utánvétes szállításkor egységesen bruttó 3,059 Ft-ba kerül a kiszállítás, amely költség a szállítás és az utánvét minden költségét tartalmazza.
Előreutalás esetén egységesen bruttó 2,159 Ft a kiszállítás költsége, amely költség a szállítás minden költségét tartalmazza.

3.5 A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban az ügyfél nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet, kontakt telefonszámot megadni(erre a megrendelés folyamatánál, a megjegyzés mezőben nyílik lehetőség). A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Fontos! Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés(hiány) esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A csomagban megtalálja a számlát, a használati útmutatót, a garanciális feltételeket és szerződési feltételeink nyomtatott verzióját, amely tartalmazza az ügylettel kapcsolatos adatokat, információkat.

3.6 A szállítást végző futárcég honlapja a https://gls-group.eu/HU/hu/home internetcímen található meg. A futárcég szállítási feltételei ezen a weboldalon a láblécben az Általános Szerződési Feltételek link alatt olvashatóak el.. A futárcég központi telefonszáma, kapcsolati űrlapja a fenti honlap “Kapcsolat” menüpontja alatt érhető el.

3.7 Szállítással kapcsolatos kérdések esetén az ugyfelszolgalat@kataboltja.hu email címen vagy a (+36) 30 939 9798 telefonszámon a webáruház üzemeltetőjének kollégájához lehet fordulni munkaidőben.

4. Az elállás joga, az elállás részletei

4.1 Amennyiben az Ügyfél a termék házhozszállítása illetve átvétele után el kíván a vásárlástól állni, azt az áru átvételét követő 14 naptári napon belül, indoklás nélkül megteheti. Ennek módjáról a "A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II.26.) számú kormányrendelet" rendelkezik.

4.2 Az Ügyfél az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a megrendelt árut átvette.
Több termék adásvétele eseten, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, akkor az utoljása szolgáltatott termék átvételének napjától; több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak átvétele napjától gyakorolhatja az ügyfél az elállás jogát.

Természetesen az ügyfél a termék megvásárlásától a termék átvétele, kiszállítása előtt is bármikor elállhat, ez irányú szándékát telefonon, e-mailben és írásban jelezheti a szolgáltató, az üzemeltető felé.

4.3 Amennyiben az Ügyfél a vásárlástól el kíván állni, úgy az írásbeli elállási nyilatkozatot elegendő a termék átvételét követő 14 naptári napon belül postán, telefaxon vagy elektronikus levél formájában megküldeni a szolgáltatónak és az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszaküldeni, vagy átadni a terméket is a webáruház számára.

4.4 Az Ügyfél az elállás jogát egyértelmű nyilatkozat formájában vagy az alábbi nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja:

Elállási nyilatkozatminta

Címzett: Hybile Labs Kft., 6000 Kecskemét, Fagyöngy u.35. Email: ugyfelszolgalat@kataboltja.hu
Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
[ Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése ]
Szerződéskötés időpontja /termék átvétel időpontja: [ a megfelelő adat megadandó ]
A fogyasztó neve: [ értelemszerűen kitöltendő ]
A fogyasztó címe: [ értelemszerűen kitöltendő ]
A fogyasztó aláírása: [ kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén aláírandó ]
Kelt: [ értelemszerűen kitöltendő ]

4.5 Az ügyfél elállása esetén a szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.
Ha az ügyfél, a fogyasztó a jelen fejezetben leírtaknak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni.
A szolgáltató mindaddig visszatarthatja a szerződéstől való elállásból következően visszafizetendő összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
A visszatérítés során a szolgáltató, a webáruház az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha az Ügyfél más fizetési módhoz kifejezetten hozzájárulását adja. A visszatérítés mód alkalmazásából kifolyólag az Ügyfelet semminenű többletköltség nem terheli.

4.6 Elállás esetén a Fogyasztót, az Ügyfelet kizárólag a termék visszaküldésének a közvetlen költsége terheli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

4.7 A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. A vállalkozás követelheti a fenti használatot meghaladó használatból adódó és a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.

4.8 A fogyasztó, az ügyfél nem gyakorolhatja elállási jogát webáruházunkban az alábbi esetekben:
a) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

5. Panaszügyintézés helye, módja

5.1 Az Ügyfél panaszával első sorban a Szolgáltatóhoz kell hogy forduljon. Panaszait írásban az alábbi címekre küldött levélben/emailben, szóban pedig az alábbi telefonszámon teheti meg.

levélben: 6000 Kecskemét, Fagyöngy u. 35.
emailben: ugyfelszolgalat@kataboltja.hu
telefonon: (+36) 30 939 9798
munkanapon 10-15 óra között.

Panaszainak elintézéséhez szükséges, hogy közölje a kérdéses megrendelésben feltüntetett minden adatot, beleértve a megrendelés visszaigazolt kódszámát, hogy azonosítani tudjuk a panasszal érintett teljesítést.
A telefonon érkező panaszokat azonnal megvizsgáljuk és tájékoztatjuk álláspontunkról a panaszost, illetve lehetőség szerint orvosoljuk a panaszt. Ha a vevő nem ért egyet a szóbeli panaszára kapott válasszal, írásban meg kell küldenie részünkre a panaszát. Ebben az esetben az alábbiak szerint, az írásbeli panaszokra vonatkozó rendelkezések szerint járunk el.
Az írásbeli panaszokat 5 munkanapon belül megvizsgáljuk és megválaszoljuk. Válaszunkat indokoljuk. Amennyiben válaszunkkal nem ért egyet, úgy felügyeleti szervünkhöz fordulhat panaszával.

7.2 Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

a.) Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

b.) Békéltető testület igénybe vétele. A szolgáltatások minőségével, biztonságosságával és a megfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Bács-Kiskun megyei Békéltető Testület elérhetőségei:​

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefon: 06-76/501-525
Fax: 06-76/501-538
Email: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
web: www.bacsbekeltetes.hu

c.) Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.

Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül.

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

d.) Bírósági eljárás. Az Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.

7.3 Tájékoztatjuk ügyfeleinek, hogy a panaszügyintézéssel kapcsolatos levelezés, dokumentációt 8 évig megőrizzük. 

6. Szerzői jogok

6.1. A weboldal egésze és minden eleme szerzői jogvédelem alatt áll. A weboldal és a weboldalon elérhető tartalom, szerzői mű, illetve más szellemei alkotás - grafikai megoldás, grafika, honlap szerkezete, a honlapon elérhető információ, adatfeldolgozási elv, stb. - szerzői jogi jogosultja, vagy a feljogosított felhasználója a Szolgáltató.

8.2. A weboldalt alkotó és a weboldalon elérhető szerzői jog által védett szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen formában nem használhatók fel, nem hasznosíthatók, sokszorosíthatóak vagy tárolhatóak.

8.3 Abban az esetben, ha a Kataboltja webáruházban található tartalom, vagy a tartalom bizonyos eleme, illetve az oldalról hivatkozásokon keresztül elérhető tartalmak valószínűsíthetően a szerzői jog előírásaiba ütköznek, kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal az ügyfélszolgálaton!

A jelzett tartalom megvizsgálását követően haladéktalanul eltávolítjuk a sértő tartalmat illetve lekapcsoljuk a sértő tartalomra mutató linkeket.

7. Egyebek

7.1 A Kataboltja webáruházában való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

7.2 A szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Kataboltja webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be. A látogató felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Egyedül a vásárló felelős a Kataboltja webáruházához való kapcsolódásáért és a Kataboltja áruház weboldalán történő vásárlásért. Az üzemeltető nem vonható felelősségre vis maior esetén. Vis maiornak kell tekinteni különösen az internetes hálózatban bekövetkezett olyan hibákat, amelyek megakadályozzák a Kataboltja webáruház akadálytalan működését és a weboldalon történő vásárlást, továbbá, ha a működési hibával összefüggésben az Interneten küldött és fogadott adat elveszik. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

7.3 Abban az esetben, ha a látogató bármilyen formában megsérti a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt szabályokat, akkor az üzemeltető szabadon érvénytelennek nyilváníthatja a vevő megrendelését, törölheti profilját és visszautasíthatja vásárlási szándékát.

7.4 A Kataboltja webáruház ezúton tájékoztatja vevőit, hogy adataikat a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Adataikat harmadik félnek nem adja át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor harmadik fél a Kataboltja webáruház alvállalkozójaként közreműködik. Az alvállalkozók a webáruház által átadott személyes adatokat a megrendelés zökkenőmentes lebonyolíthatóságán és a megrendelés bizonyíthatóságán túl semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további jogi, vagy természetes személyeknek átadni. Az adatok kezelésekor a mindenkor hatályos Adatvédelmi Törvénynek, a webáruház Adatvédelmi elveinek megfelelően jár el webáruház üzemeltetője.

7.5 A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben ez nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő felek a Kecskeméti Városi Bíróság joghatóságát kötik ki.

7.6 A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

Kecskemét, 2017. május 30.

PDF letöltés

Fizetés

Megrendelésedet kétféleképpen tudod kifizetni. Fizethetsz előreutalással vagy készpénzzel.

Részletek

Szállítás

Megrendelt termékeidet, a csomagodat a GLS futárja kézbesíti 2-5 napon belül, munkaidőben 8-17 óráig.

További részletek

Szívesen segítek

Kérdésed van? Nem találsz egy terméket, vagy egy számodra fontos információt? Segítek. Kattints ide!

Részletek